Designové myšlení

EAN:9788025132456
Grafický design
Značka: CPress

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
499 Kč
409 Kč
499 Kč
409 Kč
Anotace
V čem tkví schopnost designéra přicházet s kreativními nápady, přesvědčit svými návrhy klienta a mít s výsledným produktem úspěch u cílového publika? Kniha odhaluje metody a myšlenkové pochody používané úspěšnými světovými designéry a reklamními studii v procesu, který vede k výslednému dílu, ať už jde o reklamní tiskoviny, firemní brožury, webové stránky, loga, obaly či další materiály korporátní identity.
Informace o sortimentu
Podnázev Grafický design
Název v originále Basics Design 08: Design Thinking
Druh sortimentu Kniha
Autor Gavin Ambrose, Paul Harris
Překladatel Ivo Megera
Značka CPress
V prodeji od 14.11.2011
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 16.5 x 23.2 x 1.5 cm
Hmotnost 0.54 kg
Edice Základy designu
ISBN 978-80-251-3245-6
EAN 9788025132456
Interní kód 0122559
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy